Jaaroverzicht 2019 KansPlus-VraagRaak

Met gepaste trots publiceren wij het jaaroverzicht 2019 van het landelijk bureau van KansPlus/VraagRaak en de rapportage van het Kennis- en adviescentrum.
Het betreft deze keer een conceptversie omdat het jaaroverzicht nog door de algemene (leden)vergadering moet worden goedgekeurd. Door de coronacrisis hebben we deze vergadering uit moeten stellen tot een datum later in 2020.

Het jaaroverzicht is opgebouwd langs de lijnen van het strategisch beleidsplan 2019-2023. Het strategisch beleid bestaat uit zes bouwstenen.
In 2019 stond de versterking van de dienstverlening centraal, maar dit is niet los te zien van een inhoudelijk heldere koers. De zes bouwstenen zijn: 1. Versterking van de dienstverlening 2. Een dynamische organisatie met ruimte voor ontmoeting en het delen van ervaringen 3. Een inhoudelijk herkenbare koers met een aantal speerpunten 4. Lokale belangennetwerken 5. Samenwerking 6. Zorg voor medewerkers.

Ook in 2019 hebben het bestuur, directie, medewerkers en vrijwilligers samen met onze individuele leden (ouders, broers, zussen, andere naasten), de ledengroepen, de cliëntenraden en de familieverenigingen samengewerkt aan onze missie: het creëren van een waardevol leven voor mensen met een verstandelijke beperking. We hebben mooie resultaten behaald en hebben op vele fronten van ons laten horen.

Via deze link kunt u het jaaroverzicht 2019 van KansPlus-VraagRaak lezen. Ook dit jaar is er weer een samenvatting gemaakt van het jaaroverzicht. Deze kunt u hier lezen en downloaden.

Jaaroverzicht_kansplus2019_kort

CONCEPT_jaaroverzicht KansPlus 2019